niedziela, 16 lutego 2014

Kołderka

Witajcie:)
I znowu długo mnie nie było.A obiecałam sobie że w nowym roku będę częściej pisać.Ale tak to już jest z tymi noworocznymi postanowieniami.
Ostatnio bardzo mało szyje,bo kręgosłup daje się we znaki.Posiedzę trochę dłużej przy maszynie i już mam noc nieprzespaną:(
Mam nadzieję że masaże i gimnastyka na które chodzę pomogą chociaż trochę:) 

♥    ♥    ♥

A dzisiaj pokażę wam kołderkę i poduszkę uszytą dla lalki.
Na specjalne życzenie córeczki:)



                                                                       ♥   ♥    ♥

Pozdrawiam serdecznie
Lina

4 komentarze:

  1. this is absolutly beautiful!

    OdpowiedzUsuń

  2. Pięknie połączyłaś tkaninki, komplecik jest śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlatego ja nie robię postanowień :)Zestaw piękny brakuję lalki :)

    OdpowiedzUsuń