czwartek, 21 listopada 2013

Jak uszyć dziecięcy komin - TUTORIAL

Mój pierwszy tutorial zrobiony dla was.Na dziecięcy komin.Mam nadzieję że wam się przyda:)
A wiec na początek wycinam dwa kawałki materiału(ja użyłam dzianiny ale może to też być polar) o wymiarach 120/20 cm.Jest to komin mniej więcej na 4-5 lat.I wiązany na szyi  na dwa razy.Oczywiście możecie go zmniejszyć  lub powiększyć

Wycięte kawałki przykładam prawą stroną materiału do prawej i zszywam tam gdzie zaznaczyłam:

Następnie przeciągam jeden koniec w środku do drugiego.Tak żeby prawa strona była do prawej:


Wygląda to mniej więcej tak:



Następnie zszywam to tak jak na zdjęciu i zostawiam mały otwór na wewnętrznej stronie komina

Przeciągam przez mały otwór cały komin na prawą stronę a następnie go zaszywam (ten otwór)


No i  to już wszystko,
mój gotowy komin wygląda tak:



Mam nadzieję że zrobiłam to w miarę czytelnie i że komuś  przyda się mój tutek:)
Pozdrawiam serdecznie.
Lina



4 komentarze:

  1. Świetny materiał, ja co roku obiecuje sobie że uszyje i jakoś nie zabrać się nie mogę

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo, bardzo :))
    tutek bardzo czytelny

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj przyda się, przyda :) Najbardziej czytelny tutek na komin jaki znalazłam! Lece do maszyny szyć kominy dla siebie i syna.

    OdpowiedzUsuń