poniedziałek, 24 czerwca 2013

Fanty na loterię:)

Witajcie.
W piątek w przedszkolu córeczki odbędzie się festyn rodzinny.
A że każdy mógł jakoś pomóc w organizowaniu tego festynu,ja postanowiłam uszyć parę drobiazgów na loterię fantową:

                                   zeszyt z filcu z sówką:


                                             zawieszki:

                                                                     
                                            breloczki:



                                         i zakładkę do książek:


Miłego wieczoru
Lina 

7 komentarzy:

  1. Przygotowałaś piękne fanty, najbardziej podoba mi się okładka z sową.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko piękne - ale zakochałam się w okładce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, wybierać nie będę, bo wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też sówka, ale serducho z dwoma jeżami też !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kuszące fanty! Na pewno każdy jeden uraduje nowego właściciela - wiem co mówię! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj-fajne rzeczy szyjesz.Fanty pomysłowe.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale tu pięknie i kolorowo u Ciebie:) Tyle fajnych różności, że aż miło popatrzeć:)) W wolnej chwili zapraszam do mnie:))

    OdpowiedzUsuń