wtorek, 30 kwietnia 2013

Candy

Kochani
Liczba obserwujących mojego bloga już dawno przekroczyła setkę.Z tej też okazji ogłaszam CANDY i zapraszam wszystkich do wspólnej zabawy:)
Tym razem mam dla was zeszycik w filcowej okładce na wasze pyszne przepisy i breloczek do kluczy.
A więc zasady są takie jak wszędzie:
- zostawcie komentarz pod tym postem
- podlinkujcie zdjęcie z moim Candy i umieśćcie je na swoim blogu
-osoby nie posiadające bloga proszę o pozostawienie adresu e-mail
Losowanie odbędzie się 15 Maja:)


Mam nadzieje że nagroda wam się spodoba:)
Pozdrawiam serdecznie:)

47 komentarzy:

  1. Prezent piękny a ponieważ losowanie odbędzie się w moje urodziny, to muszę stanąć w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne prezenty,z przyjemnością ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie się dołączę do zabawy, moje przepisy proszą o porzadek;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również chętnie powalczę o to cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nagroda bardzo fajna.
    Również powalczę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam, bardzo fajny prezencik.
    Podoba mi się tu:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne Candy :) Niestety nie posiadam bloga. :( Mój e-mail : aleksandrakoziol3@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. oczywiście się zapisuję. ania
    e mail mami9991@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny przepiśnik - przyłączam się i zostaję na dłużej u Ciebie:).

    OdpowiedzUsuń
  10. To Twoje candy prześliczne, po prostu przeuroczy zeszycik. Z wielką przyjemnością dołączam do udziału w zabawie :-) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za zaproszenie, z przyjemnośći korzystam, bo piękną nagrodę przygotowałaś.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudo:-) Już zazdroszczę zwycięzcy... i przyłączam się z cichą nadzieją:-)
    sciemarocznaniewidoczna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. O proszę, trafiłam tu dziś przypadkiem i zostaję! Zgłaszam się do zabawy i liczę na łut szczęścia bo oczarowała mnie ta nagroda :)
    Banerek dodany tu: http://felisimmanis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pomysł i wykonanie...Mam nadzieję, że kiedyś dojdę do wprawy i sama będę potrafiła coś takiego stworzyć :) a tymczasem czekam na losowanie i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny notesik, i nawet wiem do czego by mi się przydał. Nie mogę doczekać się losowania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałabym te słodkości :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudo...zapisuję się i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam :) Zapisuję się z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  19. witam z chęcią zapisuje sie na te cudeńka i chce pochwalic twojego bloga jest piękny, a twoje prace jeszcze piękniejsze. baner na http://zlawampirzyca.blogspot.com/
    pozdrawiam zla

    OdpowiedzUsuń
  20. Ustawiam się w kolejce :)
    zycienamisiowo@gmail.com
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też się zapisuję. Moje przepisy chciałyby zamieszkać w tak pięknym notesie a nie w obrzydliwym zeszycie jak jest teraz :-0.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. To i aj się zapisuję na takie wspaniałości:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Prezencik marzenie :) pięknie,by w nim wyglądały przepisy na aromatyczny cukier różany albo lemon curd:) Ustawiam się cierpliwie w kolejeczkę:) ps. informacje umieszczone na blogu, gdzie również zapraszam byś się u nas rozgościła:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. przepiękne cukieraski :)stanę z nadzieję na mały łut szczęścia :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. staje w szranki z ogromna przyjemnością, bo czy mogło by być coś cudowniejszego i tak pasującego do mojej twórczości? Pozdrawiam ciepło Piecyk

    OdpowiedzUsuń
  26. jeżeli filc to ja też!
    Piękny zeszyt :)

    pozdrawiam kejtiss
    filcoweszalenstwobykejtiss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Prezencik jest super, więc się zapisuję, pozdrawiam,Marta
    http://coronki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. O moje przepisy też pięknie by tam wyglądały :)
    stoję w kolejce i zapraszam do siebie )

    OdpowiedzUsuń
  29. Ach, jej, cudeńko. Przyłączam się do zabawy mocno zaciskając kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudne to, zapisuję się i zapraszam na candy do mnie
    http://uolinki.blogspot.com/2013/04/drugie-candu-u-olinki.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Oczywiście,że szczęścia spróbuję:)Zapisuje się i zapraszam do siebie na candy madebymalii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale sliczny^^ Może wreszcie bardziej chciałabym gotowac, gdybym miała takie cudeńko:D
    Banerek na: http://akiriada.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie^^

    OdpowiedzUsuń
  33. przepisnik jest fantastyczny! prosciutki ale naprawde ladny , ustawiam sie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. może jeszcze i ja zdążę :o) chyba w ostatniej chwili prawda :o)

    pozdrawiam
    Ania
    http://sweetdreamsanddots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Nagroda podoba i to bardzo :D zapisuję sie i ja :D
    Pozdrawiam..Kinga
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. ojojoj w ostatniej chwili :)
    zapisuję się - oczywiście ;)
    banerek wisi tu: http://radosna-tworczosc-weronki.blogspot.com/
    pozdrowienia
    W.

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękny zestawik, ustawiam się i ja :) banerek na blogu, zapraszam, :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zeszycik wygląda bardzo smakowicie :) Z przyjemnością dołączam do kolejki i liczę na szczęście podczas losowania :)

    OdpowiedzUsuń
  39. O rany, ale śliczności, zdążyłam rzutem na taśmę.
    Chcę, oczywiście ,że chcę1

    OdpowiedzUsuń
  40. Kurcze,czyżbym kończyła kolejkę,
    która stoi za tym cudnym przepiśnikiem?
    Moje przepisy czekają na uporządkowanie, więc zaciskam kciuki i... czekam;)
    Pozdrawiam cieplutko.
    http://nawrosia-pogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Chętnie się ustawię w rezerwie ;) Buziaki ;)
    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. hello!
    amazing!
    I like your works! You are very smart! congrats!
    please enter my name...
    I post in my sidebar...
    to late?????
    lapappilon@gmail.com

    Hugs
    Eva

    OdpowiedzUsuń
  43. Mam nadzieję, że jeszcze się załapię. Dziś pierwszy raz tu trafiłam. Piękny jest ten przepiśnik, a ja ostatnio bardzo potrzebuję tekiego cudeńka :)Dołączam do obserwatorów i wklejam bloga do obserwowanych u mnie http://onaartpl.blogspot.com
    Zapraszam też do mnie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Lubię szarości (jak to myszka:). Mam nadzieję, że się jeszcze załapałam.
    Pozdrawiam z The Mouse House!

    OdpowiedzUsuń
  45. Ustawiam się w kolejkę :)

    kaczmarekmagda@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń