niedziela, 17 marca 2013

Torba i konkurs

Witajcie kochane:)

Po ostatnim uszyciu torby z filcu stwierdziłam że to chyba nie dla mnie.
Ale gdy zostałam poproszona o uszycie następnej zgodziłam się od razu.I powiem szczerze że szyło się ją dużo lepiej niż poprzednią.I dużo szybciej.
Może dlatego że zrobiłam ja  z dwóch kawałków filcu a ostatnio z jednego?
Sama nie wiem.




Zgłosiłam niedawno mojego bloga w konkursie na Szyciowy Blog Roku.
Po prawej stronie znajduje się baner i od 18-go marca możecie na mnie zagłosować.Jeśli oczywiście chcecie:)
Za każdy oddany głos serdecznie dziękuję:)



Przyjemnej niedzieli:)

6 komentarzy:

  1. Swietna torba, zagłosuję z miłą chęcią i trzymam mocno kciuki!!!! marzeniem jest mieć taka torbę, pomarzyć można hihihih;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna torba!! trzymam kciuki w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda ślicznie. Powodzenia w konkursie!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne połączenie szarości i lawendy : ))
    mój ulubiony kolor : ))
    i to zmyślne serduszko !
    trzymam kciuki : ))

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna ta filcowa torba.Ja jeszcze nie szyłam nic z filcu , ale Twoje prace jak najbardziej zachęcają do szycia.

    OdpowiedzUsuń