niedziela, 24 marca 2013

Pieczątka

Witajcie:)
Własną pieczątkę chciałam mieć już dawno temu.Długo zastanawiałam się nad jej wyglądem i kolorem.W końcu wybrałam,zamówiłam i za trzy dni była już u mnie.I jestem pod wielkim wrażeniem.Jest naprawdę śliczna i porządnie wykonana.Do pieczątki zamówiłam jeszcze 50 papierowych kółeczek i tak oto powstały moje nowe metki:)


 Na koniec pokażę wam jeszcze lalkę  w sukience którą jej uszyłam.Mając dwie dziewczynki w domu moim dodatkowym obowiązkiem  jest jeszcze szycie ubranek dla ich lalek:)

Pozdrawiam i mile spędzonej niedzieli życzę:)

11 komentarzy:

  1. Pieczątka jest fantastyczna ! Też muszę o czymś takim pomyśleć.
    Pozdrawiam i również miłego dnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdradź mi, proszę, gdzie zamawia się takie cudne pieczątki? Sukieneczka laleczki jest dopięta na ostatni guzik, widzę tam nawet falbaneczki :).

    Ciepło pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja moja kupiłam tutaj:
      http://www.casa-di-falcone.de/

      Maja tam naprawdę ładne rzeczy.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. bardzo fajna pieczątka.Też taką chcę,ale zabieram się za to już z pół roku:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja:)Ja tez zabierałam się za to długi czas;)Pozdrawiam:)

      Usuń
  4. odwiedziłam tę str. no ale to po niemiecku.Ja niestety nie znam,co najwyżej parę słów z Hansa Klosa;) muszę cosik polskiego namierzyć:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytasz w moich myślach ja już kupiłam kilka drewnianych piecząte a teraz muszę zamówić "gumki"do nich i tak się zbieram.Twoja mi się bardzo podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna pieczątka, też mi się marzy, ale skończyło się na drukowaniu na drukarce
    Wesołych Świąt : ))

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieczątka jest fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A sukieneczka - cudo :) Twoje Córeczki mają szczęście, że mają taką zdolną Mamę :)

      Usuń