wtorek, 1 stycznia 2013

Życzenia Noworoczne:)

I znowu  kolejny rok za nami.Dla mnie był to rok pełen wyrzeczeń i walki samej z sobą.Rok w którym udało mi się zrzucić 26 kg.Rok w którym wymieniłam całą moją garderobę z rozmiaru 44/46 na 36;)
Nawet nie macie pojęcia jaka to frajda wejść do sklepu i kupić ubranie które się podoba.Kiedyś musiałam kupować to,w co po prostu się zmieściłam.
Mam nadzieję  że Nowy Rok będzie dla mnie równie przychylny.Że uda mi się zrealizować wszystkie moje plany i że znajdę trochę więcej czasu dla Was i mojego bloga.
Wam życzę przede wszystkim zdrowia,świetnych pomysłów,czasu na ich zrealizowanie i wszystkiego co najlepsze:)

7 komentarzy:

  1. Lina to jest MEGA sukces!!!!
    Jak tego dokonałaś??
    Życzę Ci, aby tak wielka walka wciąż była wygrana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)Zmieniłam styl odżywiania,ograniczyłam słodycze które uwielbiam i zaczęłam ćwiczyć.No i się udało:)

      Usuń
  2. Gratulacje !!! Spełnienia marzeń w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał! To jest dopiero super wiadomość. Brawo. Masz u mnie pełen podziw i uznanie. Ogromnie gratuluję i troszkę po cichu zazdroszczę samozaparcia. Szczęśliwego Nowego Roku ale taka dzielna kobietka będzie go miała z pewnością sporo. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa i pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  4. Stunning quest theгe. Whаt occurгed аfter?
    Gooԁ luck!

    Feеl free tο visit my web ρage; www.386online.com

    OdpowiedzUsuń