środa, 10 października 2012

Torebeczka i okładki:)

 Jakiś już czas temu gdy byłam w Polsce kupiłam filc.Włożyłam go do szafy i totalnie o nim zapomniałam.Dopiero wczoraj przypadkiem się na niego natknęłam.I oczywiście musiałam spróbować coś z niego uszyć.Tak oto powstała torebeczka na moje klamerki i dwie okładki na segregatory.Muszę przyznać że chociaż było to moje pierwsze szycie z filcu to poszło dosyć gładko:) 









Pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzających i miłego dnia życzę:)

16 komentarzy:

  1. Pierwszy raz widze okladki na segregatory - swietny pomysl!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty to masz pomysły, nic tylko pogratulować:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Bardzo ładne zestawienie kolorystyczne :)
    Ostatnio zakupiłam takie najzwyklejsze (najtańsze :)) segregatory na wykroje i też sobie myślałam żeby zrobić im jakieś efektowniejsze wdzianka,ale nie bardzo mam z czego. Pomysł z filcem jest świetny.Muszę poszukać takowego :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie tez takie najzwyklejsze kupiłam,i jakoś chciałam je ozdobić.A filc kupiłam na Allegro:)Bardzo fajnie się go szyło:)Szukaj i próbuj:)Pozdrawiam

      Usuń
    2. Linka,po przeczytaniu Twojego posta właśnie na Allegro zaraz popędziłam zobaczyć :) Tylko tam są różne rodzaje i nie bardzo wiem,który byłby najlepszy.Możesz mi dać namiary jaki i u kogo Ty kupowałaś? Najlepiej na maila. Adres chyba masz,ale na wszelki wypadek przypominam :) jagna-75@tlen.pl
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  4. pierwsze szycie???!!! nie wierzę..prace wyglądają na wielkie doświadczenie i praktykę ich autora:) gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję serdecznie za komentarze:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie rozczulająca torebusia - moja córa pewnie nie pozwoliłaby mi w niej nic trzymać tylko od razu zabrałaby do swoje pokoju :D a okładki boskie!! nie wpadłabym chyba na to :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba niewiele razy zachwycałam się pracami z filcu-dziś tak. Twoje są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  8. torebka jest przepiękna..

    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam bo gruby filc nie jest łatwy do szycia, kiedyś próbowałam i wszystko wylądowało w koszu.Ogromne brawa Ci się należą a koszyk skradł moje sece.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Torebka jest boska! Zdolniacha z Ciebie Linko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ten szary filc w połączeniu z różowym wygląda wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  12. It's a pity you don't have a donаte button!
    I'd certainly donate to this excellent blog! I suppose for now i'll settle for book-mаrkіng and adding youг RSS feed to my Google account.
    I lοoκ forward to new updatеs and will talk
    about this website with my Faсebooκ grοup.
    Chat soon!

    Here is my web blog ... Www.Pressreleases.co.za

    OdpowiedzUsuń