wtorek, 28 czerwca 2011

Witajcie:)
Na początek dziękuję za duże zainteresowanie moim Candy.Jest mi bardzo miło że tylu osobom się spodobało:)Oczywiście zapraszam jeszcze do zabawy:)
 Witam również nowe osoby obserwujące mój blog.Mam nadzieję,że zagościcie u mnie na dłużej:)

Ostatnio mam mało czasu na blogowanie.Jestem na urlopie w Polsce i odpoczywam od mojej maszyny.Dzisiaj pokażę wam komplecik który uszyłam jeszcze przed  wyjazdem.Składa się z bluzki i spodenek.W kolorze pudrowego różu,z haftami i koronką.









 

Miłego wieczoru życzę:)

11 komentarzy:

  1. Piękny komplecik :) Na lato super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mała Laleczka ślicznie wygląda w kompleciku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdolna mama, to i córunia śliczniunia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodziutki komplecik.Ach zazdroszczę ci tej umiejętności szycia.Ja dopiero zaczynam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lilli wymięka przy tym kompleciku, rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny jest ten komplecik! A modelka jak zgrabnie pozuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam serdecznie na moje Candy pożegnalne do LaProvence.pl. Przyszykowałam fajnego cukieraska w postaci pastelowo rustykalnych tkaninek. Pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny komplecik. Zazdroszczę talentu :) Pozdrawiam KatiW

    OdpowiedzUsuń
  9. uroczy komplecik, ale na tak ślicznej modelce inaczej być nie może :)
    ładny ten Twój blog
    miłego wypoczynku życzę

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne rzeczy szyjesz, cudeńko :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny komplecik wspaniale się prezentuje na Twojej córci :)

    OdpowiedzUsuń