poniedziałek, 13 czerwca 2011

CANDY

Kochani
16 Lipca mija rok odkąd założyłam mojego bloga.Z tej też okazji ogłaszam CANDY i zapraszam wszystkich do wspólnej zabawy:)
Nagrodą  jest Tidowa laleczka którą dla was uszyłam.Nazwałam ją Lilli:)
Lilli ma 50 cm. wysokości,jasne kręcone włosy,nosi sukienkę z fioletowo-białej krateczki, fartuszek i chusteczkę na głowie.I super wygodne kapcie:)
Z niecierpliwością czeka na nowy domek:)
Do laleczki dorzucam jeszcze dwie zawieszki-serduszka z pasujących tkanin:)
A więc zasady są takie jak wszędzie:
- zostaw komentarz pod tym postem
- podlinkuj zdjęcie z moim Candy i umieść go na swoim blogu
-osoby nie posiadające bloga proszę o pozostawienie adresu e-mail
Losowanie odbędzie się 16 Lipca:)





Miłego dnia życzę:)
 

125 komentarzy:

  1. Jestem pierwsza!! :) moja Gabrysia oszalałaby jakby taka lale zobaczyła :) co prawda jeszcze nigdzie nie widziałam, żeby osoba z nr 1 cos wygrała no ale niech tam!! :) pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez sie zapisuje!!! nigdy jeszcze nic nie wygralam, ale moze tym razem sie uda :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Tildy, Twoja jest prześliczna :)
    ustawiam się, może mi się poszczęści

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez sie zapisuje. śliczna tilda i serduszka.
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja chętnie :)

    http://wioletkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze marzyłam o takiej fryzurze! Zapisuję się z chęcią:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak mnie się marzy taka laleczka!!! Może się uda :)) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na moje candy!
    http://ubrydzi.blogspot.com/2011/06/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Красивая кукла!
    http://katakliptiko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. TA lala jest zabójcza! i do tego w cudownych kolorach , chciało by się wołać'' chcę'' ale kolejka obowiązuje, pozdrawiam i zapisuję się.
    http://zmierzchluny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Z przyjemnością dołączę do kolejki.Fantastycznie szyjesz-obejrzałam cały blog .

    OdpowiedzUsuń
  11. z chęcią się zapisze po piękniutką Lilly:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja tez sie ustawiam!
    zapraszam do siebie na candy!
    http://eesophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapisuje sie z przyjemnoscia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Eh...jaka cudna lala:D Z miłą chęcią postoję w kolejce. Pozdrawiam i zapraszam do siebie:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Marzy mi się taka... a jeszcze nie umiem tak szyć
    http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. I ja się zapisuję;)Oraz zapraszam na moje candy:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie pierwsza i na pewno nieostatnia zapisuje się na Candy. Z wielką przyjemnością bedę obserwować twój blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna Tildowa dziewczynka.
    Chętnie ją przygarnę.
    Gratulacje z okazji rocznicy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale tu słodziutko :) Aż chce się zostać.
    Staję w kolejeczce i zapraszam na mój konkursik: http://handmadebizutki-karolcia.blogspot.com/2011/06/konkurs-na-imie-dla.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Dalszego pełnego pasji blogowania życzę i dopisuję się do zabawy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Też chętnie skorzystam z okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękna... ustawię się nieśmiało w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ cudowna .........

    Z przyjemnością Ja ugoszczę w moich skromnych progach :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pasuje w sam raz do mojej sypialni ^^

    OdpowiedzUsuń
  25. z chęcią się ustawię. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. pozdrawiam i dopisuję się do candy ;) śliczna ta Lilli

    OdpowiedzUsuń
  27. I ja się dopiszę do listy :)Zapraszam do mnie na scrapkowe candy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładna ta lala, dlatego chętnie ustawię się jak na razie na końcu kolejki:).

    Zapraszam również do siebie na moje pierwsze candy
    http://wnicizaplatana.blogspot.com/

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie mogłam się powstrzymać by nie zapisać się do tej zabawy. Taka śliczna ta lala :) Zareklamowałam Twoje candy u siebie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. trafiłam do Ciebie poprzez Twoje candy :) Chętnie wezmę w nim udział. Ale zajrzę do Ciebie jeszcze nie raz. Z ciekawości co ciekawego uszyłaś. Zapraszam na swojego bloga www.paciaciakowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. chętnie widziałabym taką pannicę u siebie:) więc zapisuję się:)

    zoesonik@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po cukierasy.
    Pozdrawiam serdecznie.
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Piekna Tilda! Dopisuje sie do kolejki i do siebie zapraszam:)
    tygrysieoko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękna!ja też się czym prędzej zgłaszam! pozdrawiam:)

    m.kuternowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. prześliczna
    ustawiam sie w kolejeczce
    http://halula.blogspot.com/
    pozdrawiam
    Ula :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale laska jak z obrazka .

    pozdrawiam
    wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Z miłą chęcią zapisuję się na Twoje candy:) może to właśnie mi szczęście dopisze...
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga:
    http://kasiulkowetwory.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie- ARTYSTKA26

    OdpowiedzUsuń
  38. piękna tildówna - ustawiam się w kolejkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Kto by nie chciał takiej śliczny Lilli?!
    Dołączam do grona jej wielbicielek :)
    Serdeczności posyłam i zapraszam:
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczna jest niesamowicie! :))) Piszę się i zapraszam na moje letnie candy :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękna Tildunia i serduszka też urocze! ładny komplecik :)
    Zapraszam również na moje pierwsze Candy:))

    OdpowiedzUsuń
  42. Jest śliczna, wspaniała, cudowna!!! Ustawiam się w kolejce :) Pozdrawiam słonecznie z Lawendowej Alei :)

    OdpowiedzUsuń
  43. I ja bardzo chętnie się dopiszę!

    OdpowiedzUsuń
  44. i ja sie dopisuje i w kolejce staje :D pozdrawiam

    http://ka-jonka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczna,zapisuje się ;)
    daria7ds@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Oczarowała mnie Twoja Lilli, nie mogę przejść obojętnie, zapisuję się koniecznie.

    OdpowiedzUsuń
  47. z wilka przyjemnosci odkryłam tego bloga...dziekuje za popchniecie mnie o kroczek dalej w mym odkrywaniu 'cichych,malych' marzen:)mnie jeszcze brakuje odwagi..ale jestem na dobrej drodze by podzilic się tym co artyscznego siedzi w mojej glowie:)
    gratuluje talentu i pozdrawiam!:)
    tesa2@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. jaka śliczna ta lala, sukienkę ma w pięknym kolorze. ustawiam się w kolejce i czekam na losowanie! (:
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  49. Cudna lala, nigdy jeszcze nic nie wygrałam, może tym razem się uda

    OdpowiedzUsuń
  50. Śliczna!!!
    Boże. Ale TALENT!
    roolina.pinger.pl
    Podrawiam <333
    Roolina : *

    OdpowiedzUsuń
  51. ale cukierasy!! ustawiam się w kolejce i zapraszam Cię na moje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  52. ale cudo!!! staję w kolejce i biegnę umieszczać info!

    OdpowiedzUsuń
  53. myślę, że Lilli u mnie miałaby cieplutko i przytulnie więc i ja się zapisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  54. staję w tej dłuuugiej kolejce z nadzieją na szczęście w losowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  55. I ja przyłączam się do zabawy.
    Cudności powstają w Twoich łapkach - będę tu częstym gościem.
    Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  56. Och, jaka długa ta kolejka :)
    Ale staję i cierpliwie poczekam na wyniki :D

    OdpowiedzUsuń
  57. Lilli dobrze by się czuła wśród lawendowych serduszek, które kiedyś udało mi się wygrać w candy, a moja mała Ami otoczy ją ogromną miłością.
    Pozdrawiam Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  58. Piękna! Przyłączam się do grona liczących na szczęście!
    Pozdrawiam
    Monika
    maneruki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  60. słodziuchna lalusia, skromniuchno ustawiam się w kolejce..
    e-dytka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. cudne candy! ja też się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  62. Sliczna lala, chetnie stane sie jej nowa wlascicielka :)
    pakma24.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Prześliczna...Poproszę taką:)

    OdpowiedzUsuń
  64. Lilli przecudownej urody... u mnie też będzie jej dobrze :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  65. Laleczka super:)
    Wraz z moją córcią ustawiamy się w kolejce i liczymy na szczęście:)

    A ja zapraszam na moje Candy
    http://silvanis-mojeprace.blogspot.com/2011/06/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  66. Laleczka i serduszka prześliczne - ustawiam się z córką w kolejce:)
    Zapraszam również na moje słodkości
    http://dekupazoweuroczysko.blogspot.com/2011/06/candy-w-uroczysku-luny.html

    OdpowiedzUsuń
  67. very sweet ♥ ♥ ♥ I hope all the best.
    http://inga2010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Zgłaszam się :)
    Notka o candy pod adresem: http://wanda.pinger.pl/m/6879135/candy
    Mój e-mail: wanda_95@o2.pl
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  69. cudne słodkie cukierasy! Moja córeczka byłaby w siódmym niebie, gdyby Lilli zamieszkała nad jej łóżeczkiem.. teraz mocno zaciskam kciuki, żeby nie stracić szansy na spełnienie marzenia córci :)
    zapraszam również na candy do mnie

    OdpowiedzUsuń
  70. Cudna jest! bardzo chętnie ją przygarnę :)))
    Staję na końcu kolejki :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  71. Cudna Lili:) Chętnie ja przygarnę:)

    OdpowiedzUsuń
  72. Piękna tildusia! Ja też taką chcę! :) Pozdrawiam i zapraszam na moje candy na www.masosolnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Może szczęście uśmiechnie się do mnie?

    OdpowiedzUsuń
  74. Prześliczna ta lala. Kalinka będzie zachwycona,jeśli się uda

    OdpowiedzUsuń
  75. ustawiam się rzecz jasna :)
    Pozdrawiam
    K

    OdpowiedzUsuń
  76. Trafiłam tutaj przypadkiem, i widze.. kolejka..Hmm za czy kolejka ta stoi? Ustawię się i ja :))
    Super blog! Na pewno będę tutaj zaglądać i podziwiać!
    Pozdrawiam
    Aga
    a oto mój adres, jakbym wygrała :))
    agnieszka.staszkiewicz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  77. I ja się zgłaszam :) sinusoidalna.poniecka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Ślicznotka z tej Lilli, chętnie ją adoptuję!

    OdpowiedzUsuń
  79. To ja też poproszę.
    mami9991@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  80. Very beautiful!
    Hope may also participate in other lands. I also participate! Very much like this beautiful doll. :)
    http://krustinlietas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. ja również ustawiam się w kolejce i zapraszam do odwiedzenia mojego bloga: www.mojehafty.pl

    OdpowiedzUsuń
  82. Śliczna ta lalunia, tak precyzyjnie dopracowana - piękna, więc i ja zapisuję na candy, a nóż się uda :)
    Pozdrawiam cieplutko!!!
    Anula - aniakrol@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  83. Piękna!!
    seniorita_corazon@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  84. Nice gift!
    http://lilangkrea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. No to ja też :) ustawiam się w ogonku
    goska0123@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  86. I ja też ustawiam się w kolejkę :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Przepiękna panienka ! Pasowałaby mi do sypialni :)

    Pozdrawiam
    Ania-Arizoona
    http://arizoona-hobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. Jest cudna! A ja przy końcu bardzo długiej kolejki. A tak w ogóle to pierwsze candy w którym biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  89. ależ ona cudna, ma w sobie tyle uroku, zapisuję się, może mi się poszczęści:)
    pozdrawiam i zapraszam również do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  90. Piękna ta laleczka !!! Z reką na sercu - pierwszy raz biorę udział w candy , pierwszy raz udało mi się włożyć link na mojego raczkującego bloga . Zielooonooo mi ! A nóż się uda :D

    OdpowiedzUsuń
  91. Kolejka długa ale co tam ustawię się i ja może uda mi się zaopiekować laleczką :-)
    baner na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  92. Po taki prezent żal nie stać:)

    OdpowiedzUsuń
  93. i ja ustawiam sie w kolejce szybko piekna anieliczka pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  94. Uffff! Dobiegłam do końca kolejki i grzecznie ustawiam się na końcu ;)

    OdpowiedzUsuń
  95. Gratuluję rocznicy i staję w długaśnej kolejce :D

    OdpowiedzUsuń
  96. Gratulacje :)
    W kolejeczce po taką wspaniałość ustawię się z miłą chęcią i odrobiną nadziei :)
    Pozdrawiam gorąco
    Iwona
    http://iwona-reczniemalowane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  97. zapisuje się i ja :) na cudną laleczkę
    aninap@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  98. Super candy, mam nadzieję, że w losowaniu to mi dopisze szczęście :).

    OdpowiedzUsuń
  99. Jaka śliczna lala:) Zgłaszam się:)

    OdpowiedzUsuń
  100. ja też się piszę!!! zapraszam do mnie www.zabaweczkidlacoreczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  101. Cudna.Chętnie ją przygarnę.

    OdpowiedzUsuń
  102. Staję w kolejce i z niecierpliwością czekam na losowanie ;)

    Pozdrawiam!
    m.j.r@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  103. wow! amazing candy!
    please enter my name
    I am a follower and will post on my sidebar.
    lapappilon.blogspot com
    lapappilon@gmail.com
    Hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  104. No i wkleiłam prawidłowo:)Hura!! Mój blog-blahostkimalejmi.blogspot.com
    Cudna Tilda:)
    maya2228@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  105. Zapisuję się na taki przepiękny zestaw
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  106. Przyłączam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  107. Jeśli można to zapisuję się do ogromniastej kolejki i czekam na cud!:)
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  108. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  109. Piękne - ja też spróbuje szczęścia
    Karola

    OdpowiedzUsuń
  110. boskie!!!!!!!!
    proszę, daj mi szansę w losowaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  111. Zapisuje się może będę miała szczęście agi78@interia.pl
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  112. SUPER !!!
    może słonko mi zaświeci :)

    OdpowiedzUsuń
  113. Zdążyłam się zapisać.. uff:) Laleczka śliczna a zawieszki jeszcze ładniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  114. ustawiam się w kolejce z nadzieją na wygraną =)
    zalinkowane u mnie :)
    http://adebska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  115. Chcę mieć Tildę! Chcę mieć Tildę! Już, już ustawiam się grzecznie w kolejce :D Pozdawiam

    OdpowiedzUsuń
  116. Ojej jaka długa kolejka:)zapisuję się grzecznie na końcu z nadzieją na wygraną...
    pozdrawiam słonecznie i zapraszam do mnie na moje rocznicowe Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  117. Ale super że zdążyłam. Tilda jest cudowna!!! Idealnie wpasowałaby się w kolory pokoju moich dziewczynek w dodatku mam patchworkową narzutę z taką krateczką :))

    OdpowiedzUsuń
  118. Uwielbiam te Tildowe laleczki...Niestety sama nie mam takiego talentu aby je uszyć...podpisuje się bardzo chętnie :):)
    Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  119. To też się zapiszę :)
    be-kicai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  120. śliczności ! :)
    ...z okazji moich 19 urodzin chętnie przygarnę cudną tildę :)))

    muzyczna15@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  121. ...a ja na koniec, bo dopiero dzisiaj trafiłam na Twoje słodkości :)))

    OdpowiedzUsuń
  122. śliczna lala więc i ja sie zapisuję:):):)

    OdpowiedzUsuń