niedziela, 2 stycznia 2011

Podusia:)

Witam Was serdecznie w tym Nowym Roku.
Życzę Wam żeby był dużo,dużo lepszy niż poprzedni:)Życzę Wam również samych sukcesów w życiu,czasu na realizowanie swoich pasji i spełnienia najskrytszych marzeń:)
Witam również nowe osoby które obserwują mój blog.Jest mi bardzo miło że Wam się spodobał:)
Nowy rok zaczynam pokazując poduszkę którą uszyłam dla mojej przemiłej sąsiadki z Rosji.Mam nadzieję że jej się spodobała.Celowo wyhaftowałam na niej matrioszkę i ozdobiłam tasiemką w tym samym wzorze.

Obecnie pracuję już nad ubraniami wiosennymi dla Vivien.Wiem,wiem zima dopiero się zaczęła a ja już myślę o wiośnie;) Chciałabym jednak w tym roku wszystkie ubrania uszyć jej sama,a więc żeby zdążyć to zaczęłam już teraz:)


Życzę Wam miłego dnia i dziękuję za miłe komentarze i odwiedziny:) 

5 komentarzy:

  1. Śliczna podusia :)
    Szczęśliwego 2011 roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ,na pewno sie spodobała,bo jest cudna,piękne kolory :)
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ta podusia!
    Ja też już tęsknię za wiosną:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za życzenia i również życzę ci wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie dziękuję Lino za życzenia noworoczne :)
    Tobie również życzę wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku, mnóstwa pomysłów i siły do ich realizacji oraz marzeń, bo dzięki nim życie jest piękniejsze :)))

    OdpowiedzUsuń