czwartek, 6 stycznia 2011

Komplecik

Witam Was serdecznie.
Moje pierwsze ubrania w tym roku już uszyte:)
Komplecik składa się z jeansów z fartuszkiem którego można odpiąć,i bluzeczki z dzianiny.Jest jeszcze troszeczkę za duży na Vivien ale do wiosny będzie w sam raz.
W ogóle to pierwszy raz szyłam coś z dzianiny. Troszeczkę się przy tym namęczyłam.W końcu się udało i mam nadzieję że druga bluzeczka którą planuję uszyć pójdzie mi już dużo łatwiej;)



Dziękuję za odwiedziny,komentarze i miłe słowa:)
Pozdrawiam serdecznie

9 komentarzy:

  1. Ale super!!!!!!! Ale Ty zdolniacha jestes!!! Tez bym chial umiec szyc dla moich skarbow!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę jak córcia grzecznie pozuje!
    Komplet świetny.Ja do szycia rzeczy praktycznych jakoś nie mogę się zabrać:) Jedynie na szydełku jakieś czapeczki Zosi zrobiłam,ale do uszycia jej czegokolwiek zmobilizować się nie mogę:)
    Może jakbym miała maszynę z takimi możliwościami jak Twoja... Dzianina i mój stary Łucznik! Już to widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne i indywidualne, takie lubię, a córcia super.
    http://trikada.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  4. O mamuniu jakie to śliczne. Ty tak fajnie potrafisz dobierac materiały ze tw ciuszki są bardzo piękne i oryginalne.
    Jestem pod wrazeniem.
    A niunia śliczna.
    buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję kochani za komentarze:)Jest mi bardzo milo:)Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny komplecik, widać że serce w niego włożyłaś bo córeczka prezentuje się w nim rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hallo
    die Kombi ist einfach klasse und steht deiner Tochter ganz toll.
    Liebe Grüße
    Annette

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne ubranka,a największą ich zaletą jest to, że są jedyne w swoim rodzaju i uszyte z sercem. Świetne dodatki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne ubranka, śliczna modelka!
    Zrób im może jeszcze zdjęcia na jaśniejszym tle - będzie lepiej widać szczegóły :-)

    OdpowiedzUsuń