czwartek, 11 listopada 2010

Spódniczka i torba

Witam serdecznie.Na początek chciałam wam pokazać spódniczkę uszytą dla córeczki, z gotowego wykroju który zakupiłam w Farbenmix.Wzór nazywa się "Adelinde"
Uszyłam ją z bawełny i drobnego sztruksu z bardzo fajnym wzorem w sowy.


Następną rzeczą którą też niedawno uszyłam jest bardzo duża torba z fioletowego sztruksu.Zrobiłam ją dla siostry na urodziny:)Wyszła dużo lepiej niż moja ostatnia torebka i jestem z niej nawet zadowolona:)

Powoli zaczęłam już też szyć świąteczne ozdoby ale pokażę wam je w następnym poście:)


Miłego dnia życzę:)

2 komentarze:

  1. spódniczka urocza!!!
    a torba...eh... szczęsciara z Twojej siostry :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. spodniczka jest piekna . te kolory i takniny tak slicznie pasuja ze soba. jestem pod wrazeniem. moze ja kiedys swojej niuni taka uszyje jak odpowiednie tkaniny dostane.
    Torba rowniez piekna. to haft czy aplikacja ? wyglada swietnie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń