niedziela, 10 października 2010

Austria

Witam serdecznie.Dzisiaj będzie dużo zdjęć z naszego weekendowego wypadu do Austrii.Pogoda była śliczniutka i wycieczka była bardzo udana.Głównym celem była Großglockner Hochalpenstraße.Jest to 48 kilometrowa droga z bardzo malowniczymi widokami otwarta od maja do końca października w wysokich Alpach.Prowadząca pod największy w Austrii szczyt Großglockner,i pod lodowiec Pasterze.Widoki niesamowite.Byliśmy powyżej chmur:)








Życzę wszystkim dobrej nocy:)

3 komentarze:

  1. ohh cuda cudenka, przepiekne miejsca :) i jak widac po ubiorze bardzo zimnaaa pogoda :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ogladam fotki i jestem pod wrazeniem jak pieknie Austria wyglada o tej porze roku. Ja zwykle w drodze na wczasy w lato przejezdzaam przez nia ale nawet z autostrady krajobraz robi niesamowite wrazenie. Zazdroszcze wycieczki, a zdjecia sa cudowne - musisz mi zdradzic jakim aparatem je robilas (przymiezam sie na kupno nowego dlatego pytam)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej.Austria jest cudowna.Musisz kiedyś się tam wybrać na dłużej:)
    Aparat mam Canon Eos 450 D.Z obiektywem Sigma DC 18-50mm 1:2,8 EX(kupiłam go osobno).Mam go już dwa lata i jestem z niego bardzo zadowolona.Na moim foto blogu możesz sobie zobaczyć więcej zdjęć z tego aparatu:)
    http://evelinka.flog.pl/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń