czwartek, 30 września 2010

Witam serdecznie:)
Wróciłam już z urlopu,i zaczęłam szyć.Na początek pochwale się moim nowym zakupem.Kupiłam sobie w końcu maszyno-hafciarkę.Nazywa się Brother Innovis 900.Mój stary łucznik nie musi się już ze mną męczyć;)
Oto moja pierwsza rzecz uszyta na nowej maszynie.Kurteczka z podszewka.Jako że pierwszy raz szyłam coś z podszewką było to dla mnie nie lada wyzwaniem.Trochę musiałam się nakombinować jak to się wszywa.W końcu się udało i jestem z efektu nawet zadowolona.
Kurteczka z przodu i tyłu z haftami Aniołka i Diabełka które pasują idealnie do mojej córeczki:)
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających moją stronkę:)








5 komentarzy:

  1. sliczne i dopracaowane jak zawsze. bardzo oryginalny wzor i taki niepowtarzalny . podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyle czola!!!!!!!!!!!!!!!!! SLICZNA!!!!! Czy Ty jestes krawcowa??? Pelen profesjonalizm!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej.No, jestem krawcową,ale skończyłam szkołę i dziesięć lat nie szyłam.Dopiero teraz jak urodziła się córeczka to zaczęłam znów na nowo:)Pozdrawiam i dziękuję za miłe słowa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do mnie po wyroznienie, zdolna Kobieto! ;)

    OdpowiedzUsuń