piątek, 27 sierpnia 2010

Śpioch


Witam serdecznie.
Wczoraj powstał mój pierwszy w życiu śpioch.Trochę się przy nim namęczyłam.Najgorzej było z ubrankiem dla niego.Ciągle musiałam coś pruć.No ale udało mi się go skończyć.Stwierdziłam że chyba bardziej wolę szyć króliczka niż śpiocha.Jakoś łatwiej mi to szło.

Na ostatnim zdjęciu widać moje nowiutkie metki,które sobie zamówiłam i niedawno dostałam.Są bardzo fajne,ale trochę żałuję że nie napisałam na nich"Kolorowa niteczka by Lina".Jak te się skończą to następne zamówię sobie już z takim napisem.


U nas dzisiaj bardzo pochmurno i ciągle pada.Mała śpi, a ja też już zmykam coś nowego uszyć.

Życzę wszystkim miłego dnia:)


4 komentarze:

  1. spioch sliczny! metka super, tez by mi sie takie prztdaly. mozesz podpowiedziec, gdzie je mozna zamowic? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śpich przecudny:)
    Wyobrażam sobie ile przy nim pracy:)

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. slpioch sliczny. nameczylas sie pewnie ale efekt koncowy zadziwiajacy. tak trzymac.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. witaj.

    zapraszam do zabawy w 10 rzeczy ktore lubisz.

    szczegoly u mnie na stronie.

    zapraszam

    OdpowiedzUsuń